SKRIVET: 2010-03-19, kl 12:48:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Laddad !

Strax beger jag mig iväg åt Gammelstad för att hjälpa till och ordna för 50 års festen, på min lediga dag tom.. Är man inte en duktig dotter så säg :)

Är laddad från tårna och upp och känner på mig att det blir en kanon kul kväll , Får trots festligheterna ta det hyfsat lugnt då jag ska jobba natt imorgon - och de som känner mig vet hur bakfull jag kan bli ,skulle de bli så illa så måste dom nog skicka ut en bår bil för att jag ska ta mig till jobbet..

Dock inte hunnit hitta nå nytt för kvällen :S blir att köra på nå gammalt - trist , men ja.. ekonomiskt iaf..

trevlig kväll !


tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Ha så kul ikväll :D



PUBLICERAT: 2010-03-19, 13:47:07 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: