SKRIVET: 2010-06-03, kl 21:46:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

ofokuserad

Känt mig som en rookie på jobbet idag , de är farligt att vara ledig för "länge" .. Och det är PÅ TOK för farligt att vända dygnet som jag gjort. Vaknade 05,35!!! 25 min till  jag allra senast ska infinna mig på jobbet, pigg och fräsch, Hann inte ens få i mig mitt morgonkaffe knappt en morgoncigg , hopp ikläderna så där lagomt vaken.. var inte mer är 15 min sen men oj vad en försovning kan sabba en hel dag.
Totalt ofokuserad och massor att göra - hoppas det inte blev allt för mycket för min efterträdare att städa upp. Nåja, där baki har jag fått sopa upp någon gång och då så jag har väl tillgodo ;)

Upp tidigt imorgon igen , dock ledig men annat att göra.. Dags för en låååång varm dusch för sen mina vänner SKA jag sova!

Jag undrar när jag ska få tid till mig själv ?

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: