SKRIVET: 2010-07-11, kl 08:05:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Färdig!

Nu är jag helt färdig , längtar verkligen till klockan slår 14 så jag får gå hem, ledig i hela en vecka och det kommer inte en dag försent för det har varit en riktigt hård arbetsvecka + att jag lyckats klämma in lite siesta med tjejerna. Lyckades få sluta tidigare i torsdags så jag kunde följa med ut till klubbviken :) Sällskapet var helt klart det bästa , skaburbian likaså .. men resten sög... Från 23 satt jag och räkna minuterna till att turbåten skulle gå hem 01.30

Fredagen vart till en början seg , vakna nog inte förän närmare halv 2 om jag inte minns fel.. sen var de dags för tillfixning och dags för förfest och sen båten med tjejerna.  Tog de rätt lugnt eftersom tanken var att jag skulle
försöka ta mig upp tidigt innan jag skulle jobba igår , men TJENA! i säng 07-08 tiden igår morse , vaknar 12,40 och börjar kl 13 .. Snyggt! var bara hoppa i kläderna och ordna skjuts till jobbet. Var dock framme 2 min i. :) jobbade till 22 och nu sitter jag här igen.. börjat om 06 och är nå så vansinnigt trött.. Tror nästan jag lyckades nicka till en sekund eller två tidigare.

well , nog svammlat här , ska försöka samla ihop diverse fest bilder från i helgen att lägga upp :)



 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: