SKRIVET: 2010-01-13, kl 20:37:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping

Shoppade lite på stan med syrrorna , vart lite ljus , lyktor , vas och annat små tjafs från lagerhaus : ) Håller på byta färg i tv rummet igen - denna gång går jag från svart och vitt till svart , mörklila och bruna nyanser . kmr blir kanoners efter nästa ikea resa då sista prylarna byts ut :)

Annars har storasyster varit och länsat bland mina grejer här hemma.. hon ska bara "låna" dom - tror dock de dröjer innan jag ser tavlorna igen iaf ;p vi gjorde middag - kyckling gryta + plus att jag färgade hennes hår , någon nyans ljusare blev det - nästa gång ville hon ha lite slingor :)

Det var ungefär min dag.. nu är jag döds trött och ska faktiskt upp tidigt imorgon så snart gör jag mig klar för att lägga mig.. framför tv´n .. skönt att ha tv i sovrummet :)

Btw.. hyresvärden dök inte upp förän efter 11 idag.. hade kunnat få sova ut ändå!! och grisade ner det gjorde dom rejält.. :S
 


tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Vad mysigt :D



PUBLICERAT: 2010-01-14, 08:51:03 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: