SKRIVET: 2010-01-06, kl 14:58:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Galet

Galet bra kväll igår :) vi Började hos Annie o Joel med några öl - runt tolv lämnade vi våra respektive kvar på byn för en girls night out :) blev olivers , lagomt med folk och kanon musik hela kvällen. träffade några bekanta lite här och var som man inte sett på ett tag.. är alltid lika roligt :) sen runt två tiden avrundade vi med en sväng förbi allstar , ännu några fler bekanta stötte vi på där. :)   Sen avsluta vi med att köpa oss pizza hem ( var tanken) men den slank ner redan i bilen :)

idag har vi sovit i princip hela dagen - båda så där halvers slitna - D hade blivit kvar hos joel en bra stund , han hade bara kommit in hemma en timme innan jag så han var rätt trött han med ;p

Nu ska jag åka och hämta upp Sandra i svartöstan - sen åker vi raka spåret mot Pite för frisering , jag ska bleka och tona . Elina , Lars och Jennie ska klippas..

Ja att hon orkar sandra! :) Hon är bara för bäst !

dags att pysa....


Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: