SKRIVET: 2010-01-08, kl 16:59:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

dålig magkänsla


blev uppringd av "L" på Ik tidigare i veckan om att få börja jobba hos en annan kund/vårdtagare/brukare på helgerna - idag har jag varit på intro och kan ju meddela att det inte kändes särskilt bra efteråt - till att börja med fick jag bara två intro timmar , pers. kemin kändes död och sen lite andra saker. magkänslan har sagt ifrån hela dagen och jag får jordens ångest jag bara tänker på att jag ska dit och jobba imorgon :S 
ringde upp till Ik och tala om läget och som det ser ut så finns det ingen annan de kan ringa dit (tydligen vikarie brist där) - alltså måste jag dit imorgon och söndag..  jag vill inte !
de andra ställena jag får vara på funkar utmärkt - är ju ingen person som vill gnälla eller kräva saker hit och dit men nu kändes det verkligen pyton..

ångest ångest ångest...


ja jag får väl se vad hon säger när hon ringer upp...




Therese

uhhh... lät inge vidare =/



PUBLICERAT: 2010-01-08, 17:49:46 | URL: http://thebrese.blogspot.com
Sophie

Fy fan. De där känner jag igen. Det är baksidan med att jobba inom vården. Men du kan visst säga nej, annars får du väl hoppas på att kunden i fråga inte vill ha dig nå mer. ;) hihi



PUBLICERAT: 2010-01-08, 18:38:49 | URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Linda

Exakt samma kände jag för mitt ena ställe jag var på i somras... It sucks.



PUBLICERAT: 2010-01-09, 16:02:17 | URL: http://liiindans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: