SKRIVET: 2010-02-16, kl 21:12:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

ja vad gör man inte..

Vart ingen p-nap idag , då jag äntligen kan och vill vila lite så går det inte - nåja, då somnar jag nog bättre nu ikväll ist :) D är iväg som de senaste veckorna och jobbar natt - gvare igen.. fast denna gång utan smocka skulle jag tro haha ! så lustigt det kan bli ibland :)

Han ringde runt 17 tiden och snällt frågade om jag kunde åka på ica maxi och köpa nå semlor - Sagt och gjort hoppade i kläderna och packade in hunden i bilen.. Vad gör man inte för sin bättre (pft !?) hälft - dock var det slut så jag fick komma hem tomhänt .. :s svängde förbi mor i antnäs på en kopp kaffe och lite surr framför skidskytte. Gick inte så värst bra för damerna ikväll en 4:e plats för aco och en 12 (?) eller 14:e(?) plats för helena jonsson - bättre lycka nästa gång tjejor! :S

Imorgon är de arbeit som gäller 08.00 - så nu väntar jag in den sista maskinen tvätt sen är det tack och godnatt för min del.





Thairese

Ja asså kom förbi mig med nå semlor oxå när du lika håller på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: