SKRIVET: 2010-04-22, kl 20:36:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Duktig!

4/9 dgr avklarade , jag är yr och fruktansvärt trött. Har verkligen inte blivit mycket sömn det senaste dagarna. skönt att jag börjar först 22 imorgon så jag får sova ut - och om jag ska sova.. det kan ni hoppa upp och sätta er på.

Annars rullar det på som vanligt .. Imorgon löning :) det gillar vi! , ska hämta ut mina paket som jag beställt :) Sen gäller det att hålla hårt i pengarna , blir ev en Östersunds resa under kristi flygare.. :)
Har varit sååå duktig den där månaden , är vanligt vis pank 1½ vecka in i månadet men nu serru har jag fasiken 600 kvar dagen före lön.. inte illa pinkat för att heta Moa ! :D


Jennie Lönnberg

Wow!! Imponerande. Du är duktig syster yster =) Det trodde jag aldrig om dig =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: