SKRIVET: 2009-10-21, kl 21:12:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skallebang

Har varit och jobbat hela dagen , blev ut ringd 8.30 imorse , började nio.. hemma strax före sex - huvudvärk och vrål hungrig :S
Är jätte trött efter en rätt hektiskt dag - blir ev jobb imorgon med. Nu tänkte jag tillbringa resten av kvällen i soffan med min käre sambo och kika på lite efterlyst - känner jag mig själv rätt så slocknar jag nog innan den andra reklam pausen. Kul tjej !


Rasmus

Haha men trött kan ju alla bli Moa!.. jag sommnar nästan jämt när jag sitter i en bil (dock inte när jag kör! xP )... Samt äta bör du göra.. då kanske huvudvärken försvinner också ^^



PUBLICERAT: 2009-10-21, 23:41:32 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: