SKRIVET: 2009-10-23, kl 07:56:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopaholic !

Jag small direkt igår när jag kom hem , vart en dag rännandes minstsagt - vandrade på stan i pite med systrarna i 6 timmar (!!) - väl hemma plocka jag bara upp D och vi åkte iväg för vecko handling - Det är så skönt att handla på kvällarna och dessutom dagarna före lön - nästan inte en käft syntes till : )
Hemma vart de mat - dusch - sängen , mina fötter värkte! bara sprungit om kring i nästan 8 timmar tar ut sin rätt på fötterna.. Det var så skönt att få lägga sig på kudden.  
Och vet ni! det är dyrt att vara ledig , särskilt om du heter Moa och har ett shopping begär över tusen - min lediga dag slutade på minus 2000 :- , kan ju säga att D inte var lyckligast - men jag behövde verkligen alla tröjor - leggings - skor mm.. Måste gardera sig inför vintern - Ny säsong - Nya kläder , så är det !

Idag ska jag jobba igen lite av de jag spendera igår - jobbar dock bara mellan 9 - 13. Ett kortis pass som jag behövde rycka ut på och täcka upp. Efter det ska jag in bränna in till stan/storheden och köpa mig min vinter jacka jag tittat ut - och gudförbenat om den är slut!!!. kan inte gå omkring i skinnjackan alt täckvästen hela vintern.  

Dags att klä sig , dricka upp kaffet och rasta hundet.




Morgan

" mina fötter värkte! bara sprungit om kring i nästan 8 timmar tar ut sin rätt på fötterna."



Ja då vet du har EN arbetsdag för mig är =)



PUBLICERAT: 2009-10-23, 08:23:41 | URL: http://redundansarn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: