SKRIVET: 2009-10-05, kl 08:09:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fika hela helgen..

Lördag . Dop av albin.. = fantastisk smörgås tårta + massa annan go fika
Söndag. Födelsedagsfika i stan då D´s lillasyster fyllde 15 = smörgåstårta ,marsipan tårta och annat go fika. 

inte allt för ofta de blir så mycket fika under en och samma helg : )

Annars har helgen flytit på lugnt , ställde upp och chaffa åt moster och thomas i Lördags. blev även några övriga hämtningar och lämningar. :) 

det var min helg i stora drag..

Josephine har stannat över här sen igår , kände jag ville ha lite sällskap och hjälp med att " ställa tillbaka" dygnet litegrann.. :p Jag tycker det är KUL att vara med henne , eller med mina syskonbarn urhuvudtaget så man tar ALLA chanser man får att vara med dom.  Elina är aldrig omöjlig om man vill "låna" flickebarnet , konstigt om vissa andra fått en annan uppfattning . har man inte nog med kött på benen så att säga så tycker jag att man kan hålla sin åsikter för sig själv.


var väl ungefär allt jag ville säga idag. :)

nämnde jag att jag är sugen på smörgås tårta?


Rasmus

Hahaaa xD ar du inte fått nog av smörgåstårta?? Eller tårta över huvudtaget xD.. Hur är de tmed dej Moa== de tkpter sin in akkt ör tipp topp juh ^^



PUBLICERAT: 2009-10-05, 20:07:14 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: