SKRIVET: 2009-10-20, kl 11:27:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

energizer !

klockan är bara 11.22 och jag har redan hunnit med en massa . Klev upp när D åkte till jobbet .. fråga mig inte varför. Gjorde morgon - så som kaffe , vakna med the voice och läste lite bloggar. På med kläderna och tog mig en timmas promenad med Acke i det härliga höst/vinter vädret , fick inte vakna till ett helvitt ersnäs, lite hade lagt sig så nu väntar vi bara på mer snö. Efter det knalla jag förbi pappa - läste morgon blaskan och nu är jag hemma , slagit på 3:dje och sista maskinen tvätt , vikt in sängkläder , handukar o dyl. nu är det dags för lunch och sen måste jag nog in en sväng till stan också. Ska kolla om Tobbe ska hålla sig hemma senare så får han bjuda på en kopp kaffe när jag lika så passerar han på hemvägen. 

jag är full av energi idag !
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: