SKRIVET: 2009-05-28, kl 20:30:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

vandrarna..

Så har det även varit full rulle hela dagen idag med.. imorgon är de jag som stänger av omvärlden och bara är för mig själv och gör det JAG vill , NÄR JAG vill..

En liten rolig sak hände när jag satte mig i bilen och skulle rulla åt Pite tidigare i dag... Hinner bara svänga ut på E4.an och köra ett par hundra meter och det blir enkel fil.. inget med de , men börjar smått känna mig ytterst irri när alla bilar framför mig bromsar ner i 50 -60 (?!?!) .. i rusnings trafik för den delen.. känner att jag inte har tid med trafik stockningar osv... ser nå reflex västar längre fram , h-vete ! polis.. vad fan är de nu då!? svär jag högt för mig själv , varför i helvete står dom här efter väg kanten när de är enkel filit ?!.. men då jag kommer närmare upptäcker jag att de är bara herr fylking och herr aschberg på sin vandring mot hpda .. Haha ! genast skiftade mitt dåliga humör till ett större leende på läpparna.. med trafikanterna visade ju bara hänsyn för sjutton gubbar.. och här för väntade jag mig trafik störningar .. ja oj oj.. : )



Dom gör det bra gübbarna efter vägen och för en otroligt god sak.. synd bara att de ska krävas att två kända män ska behöva gå genom hela sverige för att få de såpass uppmärksammat :S

påtal om annat... nu längtar vi efter sol och värme.. och jag HOPPAS innerligt att de blir som smhi lovat ! steeek hela helgen! : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: