SKRIVET: 2009-05-17, kl 19:32:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

summering...

Jag är helt tärd i kropp och knopp , Flytten åt svärmor har tagit luften ur mig.. 2 full späckade dgr från morgon till sena eftermiddag.. 4 stora spiral  trappor UPP har dom fått lägenhet , UTAN hiss.. nog vet man att man lever alltid.. : )
Som plåster på såren fick en välbehövlig slant av henne som tack för hjälpen : )

Annars har jag inte hunnit med så mycket annat , följde med ida & oskar till tuna på tema fest - schlager ! Fick träffa Carola , jan johansen , En från star pilots , caroline af uggla och alexander bard bla. : ) Fick mig några idol bilder också!.





Vid det här laget vet vi alla hur esc slutade också , Grattis Norge ! : ) skön liten visa minsann..
Ida har jag suttit i solen och försökt få lite färg , en bra start har jag fått så nu gäller det bara att ha ro i kroppen hädan efter och pressa mer. : ) åkte en sväng med T på willys och handla , stanna nere bakom fiskekyrkan en
sväng och njöt av solen och utsikten.

Nu har jag nyss kommit hem efter att vart hos papps och pratat med D , ska börja göra mig i ordning för att åka till Sandra och börja med mitt hår , nu är det dags igen för toning ,utväxt fix och klippning .. Sen ska jag även fara och hämta min blivande ED HARDY tröja ! :D

Bilder på friss och tröjja kommer ev senare , beror på när jag landar hemma vid datorn igen..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: