SKRIVET: 2009-05-12, kl 17:36:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

städ mani.. JAG?!

Snart är jag ute på vägarna igen med min lill pegga , snart mycket snart... Har hållit på dammsuga den hela dagen och tro mig det är inte lite att dammsuga när D har haft båda hundarna där i , Är inte riktigt färdig med allt ännu och de nya skyltarna har inte kommit än så runt fredag bordes jag ha igång bilen.. Imorgon fortsätter jag putsa och gno på i bilen , den ska bli som ny , ska även vår tvätta skrutten , den ska skiiiina : )

Färdig i kropp och knopp , är hos papps nu , ätit middag med han och snackat skit .. Ska strax bege mig hemåt och ta tag i skrubben , Där måste det rensas och städas upp.. helst igår..

Alltså mina dagar består i städning & tvättning i alla de slag , förstår ni hur tråkiga mina dagar är ?!?!?! Save me !





3 veckor kvar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: