SKRIVET: 2009-05-27, kl 22:23:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kaffe rep !

Efter att jag tagit mig med bussen in till stan och hämtat bilen har jag hunnit med litegrann.. pratade som vanligt mitt dagliga samtal med D och efter det så gick jag hem och fick ett bak il.. just de.. Ställde mig och snörde ihop nå citron muffins och de passa bra eftersom Thurfjell och Malin var kaffe sugna.. likså Nina.. eller ja.. hon var nog mest ute efter muffinsen.. : )

Sen har vi hunnit med en massa skvaller.. Nina var söt och klippte klor på Acke också.. Tack och lov slapp jag ! , de är inte en lek att få dom fixade på han .. Det fick även nina erfara ikväll .. :p

Hursomhaver.. fotbollen ljuder i bakrunden.. snart dags för säng läge... imorgon är det ÅTERIGEN måsten som ska göras.. Suck !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: