SKRIVET: 2009-05-06, kl 20:04:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

hur får man det att gå runt ?

Idag är har jag äntligen fått säng ramen och säng borden sålda.. Kunde inte komma lägligare , när man lever som en kyrkråtta är alla pengar i världen värt mkt, väldigt mycket.. 1400 :- rikare , har haft en sån stor lust att åka in till stan och förnya garderoben lite men fattig som man är så lägger jag hellre pengarna på bilen så jag kan ta mig omkring ist.. har haft körförbud :S obt. skatt. .. är inte lätt att fördela 5000:- / mån på nöjen , kläder , mat och bil.. Nåja , nu är bilen kirrad och har jag tur rammlar det in en annan peng snart. :P 

Nog pratat om ekonomi . Elias har kommit hit ikväll , tyckte att det var dags för systersonen att komma och sova hos moster.. Blir så ensamt när inte D är hemma och nu när även Elina och Josephine flyttat  så har man ju inget  att göra.. blah !

Aja , Lillen har just badat , Dags för välling .. Måste ila..

ha de gott !


Rasmus

ursh jobbigt när man lever som en kyrkoråtta.. Jag lever nästna så.. har mat dock men allt annats är uteslutet.. Ursh.. Jaha så allt bra annars då och nått skoj som händer?



PUBLICERAT: 2009-05-06, 23:51:46 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
lisa-

Detsamma :) Ne det händer inte ofta att vi ses, synd att det skulle vara just när hon fick ett av sina utbrott :D haha. Hon har humör min lilla dam :)



PUBLICERAT: 2009-05-07, 08:28:33 | URL: http://lisalindgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: