SKRIVET: 2009-05-20, kl 22:05:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

får de lov att vara en kopp ... öl?

Nu är jag hemma hos T efter en lååång dag bestående av städning , städning och åter städning.. Mor min kom 10.30 imorse med städ tillbehören i högsta hugg..  Hon är en städ skada eller något , hon älskar att grov städa.. hur man nu kan göra det ?!? men jag tackar inte nej till städ hjälp med tanke på att jag och D är ganska bra att bara städa på "ytan" så att säga. :p Fint vart det och jag är evigt tacksam min mor som är så rar och hjälper : )

Somsagt sitter jag hos tobbe , blev bjuden hit på en , två eller tre koppar öl : ) som jag själv fick köpa med mig visserligen.. men vad gör man inte för sällskap och surr en lill lördag.. eller blir de lill fredag med tanke på att de är en "söndag" imorgon?

Hursomhelst.. SKÅL! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: