SKRIVET: 2009-03-27, kl 22:09:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Med barn !


Ja då har man gått och blivit med barn i helgen .. Nu är det inte riktigt så att jag & D väntar barn utan ett av mina syskonbarn , Elias ska vara hos oss tom söndag : ) Lär bli full rulle från morgon till kväll om jag känner den lille gossen rätt .. Kommer vara helt slut när mamman & pappan behagar hämta han på söndag. Nu sover iaf lill killen sen ett tag tillbaka , Jag och D har laddat upp med Godis , ost&kex , ostkrokar , chips.. You name it ! Kommer somna proppmätt iaf ! : )

Har även efter många om och men monterat ihop byrån jag köpte på ikea , vilket mörker ! Förstår att den ska vara ner monterad såklart men i biljoner delar är väl att ta i... Gissa hur många svordommar som kommit ur mig under den tiden det tog att göra det !?!  Många fler än en iaf !!










 


Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha det dröjer inte länge så är du också där.. I gravidträsket!;)



PUBLICERAT: 2009-03-28, 16:36:05 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: