SKRIVET: 2009-03-31, kl 10:41:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hurra hurra , De är Jossan födelsedag !

Vad köper man i present åt en 3 åring som näst in till har allt ?  : ) Det är ju förstås min syster dotter josephine som fyller år idag och som alltid är det dags att köpa present samma dag.. Men har inga bra ideér , någon som har förslag ? var med tanke på att statistiken höjs för vardag så vet jag att bloggen läses

Ska dricka upp mitt kaffe , klä mig och styra mot b-näset och toby .. Dags för hår färgning idag : ) Kanske jag slipper mina gula hår mardrömmar ett tag framöver nu då : )
Har även tänkt ringa och se om jag kan kidnappa med Therese & lille Johan ut till Ersnäs , hon kom ju upp igår och nu är det dags för date tycker jag..

dags att göra ett ryck .. uppdatering kommer senare


Sara



Det är typ paj muffins :) nyttiga till tusen haha.



PUBLICERAT: 2009-03-31, 10:48:22 | URL: http://neverendingme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: