SKRIVET: 2009-03-25, kl 18:16:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Design feber !

Tillbaka på blogg.se  , har många ggr sagt att jag inte skulle byta tillbaka från wordpress.. men nu är jag här , har länge velat ha någon blogg design och så men wordpress har varit för tjorvigt för mig att förstå.. tänkte att jag försöker mig på allt som har med design här , det kan ju inte vara så svårt ? Jo eller hur !  , har suttit hur länge som helst och försökt knåpa ihop något .. Beundrar verkligen alla som tar sig tid och designar åt varandra , är ju verkligen skita svårt att få till det bra .. Min duger tills vidare , hoppas att något proffs vill sätta sina händer på min design och förbättra , förbättra och åter förbättra det jag nu lyckats åstakomma.. : )
Här framöver kommer ni se mig delta i ALLA design utlottningar som finns. ..



/ M


Rasmus

Låter bra det där med att blogga här ^^..



Hoppas vi får höra massor av dej!!



Ha det bäst bruden!!



PUBLICERAT: 2009-03-25, 19:14:56 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Morgan

Liksom min design var så är den inte så färg glad, men det är ju stilrent och snyggt som den är nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: