SKRIVET: 2009-06-25, kl 11:40:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

The short story about us

Vad heter ni? Moa och Dan
Hur träffades ni? genom en bekant på fest hos D
Hur länge har ni varit tillsammans? 8 år
Är ni förlovade? nix..
Bor ni ihop? jajjomensan
Har ni barn? inga ännu ;p
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? det är väl alltid kvinnan som kär bäst ;)
Kommer du ihåg er första kyss? det gör jag =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? hmm , jag ? eller kanske dan.. ? :P
Vem är äldst? Dan
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman och våg
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Dan
Vem sjunger bäst? svårt val , vi är nog lika kass :P
Håller ni i handen på stan? händer väl :p
Var nån av er oskuld när ni träffades? japps ;)
Kände ni varann innan ni blev ihop? inte det, hade sett han några gånger
Vad har ni gemensamt? ganska mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Nej , dröjde nästan 2 månader innan jag var riktigt kär
Har ni någon speciell låt? fun factory - prove your love 
Har ni några "fri kort"? skulle inte tro det
Har ni stora framtidsplaner? villa är första etappen iaf =)
Har ni gråtit i varandras armar? För många ggr :P
Har ni varit utomlands tillammans? Inte det, men ev snart =)
Vilket är ert bästa minne? finns så många =)
Vem lagar bäst mat?Dan =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? tv i soffan typ =)..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? näe, då och då..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? några km =)
Blir du lätt svartsjuk? Joo :S
Brukar ni bråka? händer då och då
Ringer eller SMS:ar ni mest?  Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? jag älskar hans ögon , om man nu får räkna de som kroppsdel
Vad använder ni för preventivmedel? p-stav.
Pratar någon av er i sömnen? vi båda.. vi har säkert en massa roliga samtal med varandra mitt i natten :p

Det var lite kort om oss

Nu fortsätta ute i solen =)


tobys.se

Hahaha =D



PUBLICERAT: 2009-06-25, 12:29:47 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: