SKRIVET: 2009-07-16, kl 23:00:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag beställer hem ett bra väder ,Tack!

Nu sover systersonen sen nån timme tillbaka , har haft en super härlig em =) Själv sitter jag uppe och försöker bli trött , har en tendens att piggna till efter 22 hur trött jag än varit eller hur tidigt jag än klivit upp.. aja..

Imorgon BESTÄLLER jag sol ! , är less på regnet nu .. vill lata mig på stranden i go värme ist för att lyssna på regn dropparna som faller ikapp.. Särskilt trevligt hade det varit när jag har Elias här , hur kul är de för en 3åring att behöva vara inne hela dagarna ?? nej sol vill vi ha..

Igår lata jag mig halva dagen i Elina o lars hängmatta och läste cosmo medans några ist var bakfulla :P Sen kom regnet och dagen var förstörd.. då kunde ja lika också leka bakfull i soffan.. suck..











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: