SKRIVET: 2009-07-23, kl 12:21:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

en riktig segus !

Idag är jag lite seg trots allt minnsan , även fast jag försökte hålla alkohol intaget begränsat och var även hemma strax före 01 , så ingen långdragen kväll heller..
Började hemma hos lill kusinen med Ema och Hampus , massa snicksnack och gott vin , sen avr det då tänkt färjan men vi hamna i grannarnas husbåt som dom kvällen till ära ställt upp just brevid : ) Mötte upp D som var där , dock blev han inte långvarig pga lite sömn då han jobbat några långa nätter de senaste dagarna ..
Ema och jag fortsatte och skulle vidare på färjan men kön in var.. ja minst sagt oändligt lång , skulle ta oss minst en 40 min där så vi mötte upp Lina och satte oss på invit och surra .. jag försökte prata med avbröts jämnt och ständigt av hickan jag lyckades dra på mig :/ sen vart de hämt pizza på matstället och sen kom Daniel och skjutsade mig hem .. En trevlig kväll blev det trots att vi skippa färjan : )



   





idag ligger Elina på mig att jag ska komma till Pite.. Pdol ni vet.. lockande javisst men fan 250 spänn i grinden en TORSDAG(?!?) Det är sanslöst dyrt.. vi får se , ska ringa och diskutera med henne lite efter jag vart ut med hunden/hundarna..  Milo är på besök , D tyckte de var en bra idé att ta med han hem igår , fattar inte varför för ni kan ju gissa vem som måste ta ut båda eftersom någon annan SOVER


Lisa

shit vilken härlig färg Ema har på håret!! :)



PUBLICERAT: 2009-07-23, 19:03:45 | URL: http://pluppi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: