SKRIVET: 2009-07-16, kl 10:22:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

systersonen !

idag ska Elias komma hit och sova hos sin bästaste moster , min syster och hennes man firar 4(!?!?) årig bröllops dag så jag är snäll och hämtar bus trollet så dom får lite lung och ro på deras dag .  Ska röja lite här hemma snabbt sen efter lunch drar jag min kos åt pite kommun.. Måste även förbi durrudden och hämta diverse prylar som jag glömde igår :S fy fan för mitt minne alltså..

D jobbar natt igen :S natt jobb är visserligen bra , bra med nattob och så men vi hinner ju knappt ses : (  jag kliver upp , han går och lägger sig.. Men snart är det helg och då är han ledig : )

Nu dax för frukost !


Rasmus

Gud så snäll du är då ^^ Samt lite tråk att din anda halva jobbar natt men.. Tänk positivt ^^ ni får bättre med penga roch har ändå helgena tillsamman :)



PUBLICERAT: 2009-07-16, 17:08:35 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
mikaela

JO jag såg det tack ändå:)



PUBLICERAT: 2009-07-16, 19:56:25 | URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/
Jennie

Du skulle ha tatt den andra oxå =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: