SKRIVET: 2009-07-30, kl 13:10:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Som lovat..

Pdol uppdateringen då .. Torsdag : Pite häng med piteborna . Lars , Elina , Nässe , Bergman , Märta och hennes nånting nånting släkt från tjeckien : ) in tidigt för att titta på mums mums ( det flesta kallar han Måns) , häng i schlager tältet óch kittelfjäll : ) jag testa även mekaniska tjuren , fi fan.. inte en lek alltså : ) 45 sek :P


vad är norrländsk festival utan NORRLANDS GULD








fredag: Till Annelund med sambon , nina , jarkko och hundarna , för fest där sen en mils prommenad( kändes iaf som det) till området , skulle hinna se dead by april , kom in när de hade en tio min kvar att spela.. MAT , öltält , TIVOLI och återigen öltälts häng :) 









Lördagen behövde jag vila upp mig så de blev chafförande , film och gotta medans d var på aurora choppers : )

ikväll kör vi igång igen.. Lulekalas för hela slanten , fin vädret gör det bara bättre =) 

 


Rasmus

Gud! det ser ut som du har haft det gö roligt juh!!.. Haha.. skulle gärna vara med och festa lite här var.. gärna på luleåkalaset.. Haha har en mamma som bor i luleå för en natt nu.. Synd att jag itne kunde följt me henne haha..



Hoppas du har det bra! Hoppas du träffar många goa vänner och har skit kul!!



PUBLICERAT: 2009-07-31, 23:42:50 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: