SKRIVET: 2009-08-01, kl 01:59:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Såja !

Nu är jag hemma efter 2:a kvällen på kalaset.. Blev lite tidigare hemgång än igår som tur var : ) Gubben jobbar natt , så jar fördriver lite tid vid datan innan säng läge , är så tråkigt att krypa ner själv :S

När man hittar tillbaka till sina äkta vänner känns det verkligen underbart ! och efter ikväll hoppas jag på en ny start gumman  : ) schlager puman min ;D

Godnatt !


Rasmus

Had ejag haft möjligheten att följt med min mamma skulle jag men tror hon inte kan ta med mej på flygplanet hur som helst ^^.. Fast hade jätte gärnat träffats och festat med er alla sköna Luleåbor!.. Ni är fan så mycket skönare än dem jag umgås med här nära stockholm.. suck.. samt vem är schlager puman? xD Fett nyfiken nu :D:D..



Hoppas allt är fin med dej moa :D!!



MVH Rasmus



PUBLICERAT: 2009-08-01, 14:40:22 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: