SKRIVET: 2009-07-08, kl 11:46:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dator lån !

Är hemma hos min far och passar på att låna datorn och uppdatera läget litegrann.. Vi har fortfarande virus på datorn hemma :S Ska tillkalla experten dörren brevid här i dagarna att fixa det.. : ) Så fort att är ordnat och datorn går att använda igen kommer bilder på den senaste tidens aktiviteter och annat.. : )

Somsagt är hos pappa , har precis gjort rabarber kräm , väntar på den ska svalna lite så ska jag njuta.. ingen sommar utan en klassisk rabarber kräm =) 

D är och jobbar  , skönt att det ordnade sig med sommar vik för han , då känns det inte lika jobbigt att tänka på räkningarna som ska betalas i slutet av varje månad.. kändes skönt att kunna dra en lättnande suck ..
Snart borde han vara hemma efter sitt natt skift , katsching ! natt ob! ;)

Kändes som att jag hade mycket att dela med mig av , men när jag väl satt mig här är det tomt. :P Inget viktigt att rapportera med andra ord !

hoppas ingen missade Mj´s minnestund igår , verkligen så vackert och tårarna floda när hans dotter avslutade  ceremonin med sina egna ord rakt från hjärtat .. Beautiful !


Rasmus

Jag missade det tyvärr... Hemst ledsen för det också.. hade velat se men annat va ivägen så.. Blidde itne så.. Ja hoppas din dator fixar sej snart!



PUBLICERAT: 2009-07-08, 22:11:26 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: