SKRIVET: 2009-12-25, kl 17:12:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

soffmys ?

sådär ja - nu hoppas jag på lite ledighet . jobbat hela veckan - monsterpass . Hade sett framemot lite ledighet idag men icke sa nicke.. bums iväg och nu är jag just hemkommen..
glad över diverse julklappar man fått sig - måste ha varit snäll i år :) - Gulliga älsklingen tog hem jul mat åt mig från brändö firandet som jag kasta i mig direkt jag kom hem igår kväll :) så massa julmat har man också fått sig :) 

I kväll hade jag tänkt ta mig ett välförtjänt glas vin , frågan är  bara om man sku parta till när man lika tar sig nå eller om man sku köra på soff mys ?? 

jag gissar att alla andra ska ut och röjja så här på hemvändardagen :) 



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: