SKRIVET: 2009-08-24, kl 23:13:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

typiskt mig

Har inte hunnit vara hemma ett dygn ens och redan på språng , hade glömt bort att jag lovat Elina att hjälpa henne måla deras garage .. Så nu sitter jag på durrudden , ska sova här i natt så vi kan sätta igång direkt Jossan åkt till dagis.

Var förbi papps idag på em , skulle höra hur de haft det i turkland och sådär : ) så överraskade han mig med en ed hardy hood : ) den var verkligen rå snygg för att vara en kopia , även rätt strl hade han lyckats med. : ) Tack kära pappa !

Nu tänkte jag ringa min andra hälft och säga goder natt och sen tror jag minnsan det blir läggdags , är fortfarande helt slut efter helgen ,mkt sömn att ta igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: