SKRIVET: 2009-08-12, kl 08:12:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

tidig morgon och massa stress

Kan nästan inte minnas sist jag klev upp så här tidigt , förvisso är det jäkla skönt att inte sova bort halva fm men herreminje så tungt det var att kliva upp.. Nu är de dusch som gäller , eller så tar jag ut hunden i regnet , för visst blir man ren av det med :P skämt o sido , dags att dricka upp morgon kaffet och göra ett ryck !

Dagen känns som om den kmr bli stressig , har "bokat" upp mig på massor idag..


Rasmus

Ojdå! Du verkar ha fullt upp då ^^.. Shit jag måste skärpa mig ja också.. Kommer börja kliva upp tidigt nu nästa vecka och jag sover fan fram te 12 om dagarna.. Inte bra inte bra..



hur är det annars då Moa? :)



PUBLICERAT: 2009-08-12, 12:37:49 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: