SKRIVET: 2009-08-26, kl 16:02:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

telefunkus

Ja då har alltså dommen för telefon kommit , vart att de blir en ny.. samma modell osv men en sprillans igen. tydligen hade varit en massa gojs mer än vad jag visste om med den. Eftersom jag varit så (o)smart att lagra alla mina nr på telefon och inte på sim kortet så ryker dom :S även alla mina bilder jag inte hann föra över till datorn innan.. ska bli bättre på tömma minneskortet oftare i fortsättningen.
Inga nr kmr jag somsagt ha heller så bli inte fundersam om jag svara konstigt då jag inte vet vem de är..

anyway , är i pite & hälsar på igen, D jobbar så.. blir middag och bus med systerdottern medans de andra målar klart garaget, sen hem.. måste ringa Gay och höra vad som sker också ,vi skulle ha date ikväll : )



tobys.se

Ohh de var den bästa dejten ever ;D hehe förutom svimningen då förstås.



PUBLICERAT: 2009-08-27, 08:49:23 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: