SKRIVET: 2009-08-17, kl 11:53:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

sämst !

Oh jisses , trött är bara för namnet , Åkte upp med lastipilen mot gvare runt 18 -19 tiden igår , jag fick agera kaffe kokerska och dyl. : ) Hade en trevlig resa upp , när vi kmr fram är de dags för lossning på.. ja hur nu många ton pellets de var minns jag inte , tog drygt 2h , jag låg i hytten och läste tidningar : ) mitt största misstag ! käk efter det och sen var det dags för hemfärd . Då var klockan runt 00.30 och jag kände mig fruktansvärt trött efter allt slappande.. vi hinner komma halv vägs till Ökx och gissa vem som smäller ?!? om inte jag ! trevligt sällskap som somnar. :p vart bara en pnap i ca 45 min men ändå .. väl hemma i Lule runt 04 var hjärtat så trött så jag tog över styrandet hem i bilen  , somna väl runt 06 eller så i morse och sen har jag klivit upp halv 11 , jag är såå trött och hade gärna sovit ett par timmar till , men en hund ska aktiveras och jag får bara en sån ångest när jag sover bort mer än halva dagen... så idag är det bara att hålla igång för fullt och inte ta mig någon eftermiddags lur så dygnet ställs om..
Lite planer har jag för dagen , ska vara en snäll och god dotter och ordna lite grejs åt papps som är utomlands.. Inte avis alls.. nä just de.. 


soppe

sv;

jo jag har klippt själv & färgat själv, därför är de inte den finaste linjen men jag ville inte ha en spikrak linje.. sen så ha ja klippt till lite efter bilderna :)



PUBLICERAT: 2009-08-18, 15:25:09 | URL: http://sbergdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: