SKRIVET: 2009-08-29, kl 10:13:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Oväntat ?

tatueringen igår vart inställd - No shit sherlock ! , får se om det nånsin kmr bli av.. :p  vart ändå en lugn kväll igår , skjutsade in D på surströmmings fest ( uuäck :S ) , åkte förbi T och drack en kopp kaffe och skrattade åt diverse bloggar och annat. : ) det är fantastiskt hur vissa "lyckas" i blogg världen : ) runt 21 hämta jag upp mor min från jobbet , skjutsa hem henne och begav mig själv hem sen. kvällen bestod av tv , godisläsk och glass :D och allt fick jag ha för mig själv :) om man bort ser från att hunden försökte nypa en eller två karra då jag var ut och rökte :S han fick minnsan ligga i sovrummet resten av kvällen.!
Hämtade D runt 03 i natt , full och glad! :P

vi har kommit oss upp strax baki nio , D har farit iväg med en vän på auktion i kalix. Själv ska jag joxa på här hemma i detta pissväder , ska förnya och förändra lite :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: