SKRIVET: 2009-08-13, kl 00:36:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

outfits , hår och sömn ....typ !

Som jag tidigare nämnde kände jag på mig att det skulle bli en hektisk dag , så sant som det var sagt ! Fast även om den vart hektisk så har jag haft fruktansvärt trevligt ! : ) Har varit inne i pite med storasyster hela dagen och hjälp henne leta sig nå nya outfits , inte det lättaste med tanke på hon kan vara rätt envis och fastna i samma gamla mönster så att säga. :p fast när jag väl fick med henne endel plagg in i provhytten så gick det bättre , så farligt är var det inte; )
avsluta den trevliga dagen med lite mat.. dock i rekord fart då vi upptäckt att parkeringen gått ut en timme tillbaka :p

sen brände jag in till stan, hämta upp sandra , lite snurr hit och dit med diverse saker , köpa med mat osv.. sen ut till mig där hon klippt lasse man och Jossan.. sen färgat min utväxt ( inte en dag försent ) och sen skjutsat tillbaka damen till lövis.. nu sitter jag här miss i nassen med toningen i håret ,en folk öl framför datan och älsklingen framför tv´n..  skölja ur snart o sen sova.. min kropp skriker efter sömn..

då vet ni !


Jennie

jag är väl aldrig envis. Förstår inte alls vad du menar =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: