SKRIVET: 2009-08-16, kl 09:48:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon !

Skrot ungen vakna runt 8.30 så allt för tidigt har jag inte behövt stiga upp : ) Nu har vi gjort oss våra morgon bestyr , endast jag som segar kvar med mitt kafffe.. Och de får jag höra varannan minut minnsan.. Vi ska förbi morfar/pappa en sväng , han och ann lousie drar ju till turkland ikväll , måste fortsätta min övertalning på att han köper med nån ed heardy tröjja hem : )

Efter lunch ska jag skjutsa hem Elias , så dags att göra ett ryck , ungen står redan vid dörren och väntar på mig :P


tobys.se

ALLTSÅ! Jag måste fan börja vara barnvakt.

Jag vaknade 2 idag ! HAH! Guud vilken ångest.

FÖrst vaknade jag kl 9 på morgonen men tänkte att jag "skulle sova en liten stund till" yeah right.



PUBLICERAT: 2009-08-16, 18:19:28 | URL: http://tobys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: