SKRIVET: 2009-08-18, kl 19:21:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Abstinens

Idag har jag väl inte varit sådär jätte effektiv .. Eller ja om vi bortser från att jag varit in och lämnat ett cv på ett ställe , fixat klart de resterande hos pappa och vart förbi mor med mina byxor hon ska fixa.. Nu sitter och väntar in D som är på väg hem från jobbet , det är dags för att fylla på kylen lite  så en sväng till storheden blir det. 
Känner att mitt godis sug är påväg tillbaka , har en jädra abstinens nästan , så om Dan inte ser att jag lägger ner lite gotta i vagnen så kankse jag lyckas få med mig något hem ; )  Sockerberoende ?? inte alls..




Rasmus

Din stackare Moa .. Godis som är så gott :D.. Hoppa du lyckas smuggla med lite hem ^^.. Hehe.. Duktiga du! Håller tummarna om att det går bra där du lämmnade in CV'n ^^



PUBLICERAT: 2009-08-19, 11:50:40 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Rasmus

Men du-- stackare.. Hoppas verkligen du får me del lite godis som är så gott!!!.. Samt duktig du är som lämmnat in CV ^^.. ag håller tummarna nu jaa :D



PUBLICERAT: 2009-08-19, 11:58:17 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: