SKRIVET: 2009-04-04, kl 13:28:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Strandad !

var ju INTE min kväll igår inte.. :S Skjutsade Elina och Jossan till Lars i pite , Tog en kopp kaffe och åker hemåt byn ganska omgående .. Hinner bara halvväg och känner hur bilen börjar tjorva.. Ser en rastplats och då dör bilen , rullar in där och ja där står man , generator fel !! Död bil!.. klockan är efter 21 och det är fredag ! , vem fasen är nykter och kan komma och bogsera??!!? och där stod man strandad :S men efter en massa ringandes lyckades Joel hitta jocke som var nykter och skötsam så dom två kom med jeepen och bogsera hem mig , en timme tog det :S var ju inte just nå frusen när vi äntligen rullade in i Ersnäs..

Var hemma runt 23 , ut med hundarna för natten sen kila jag över till grannen som hade full fiesta och sociala mig över en grogg. : ) Den var jag värd efter helvetes kvällen.. haha !

Nu är det dags att fortsätta med grov städningen , hann inte bli klar igår så ..













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: