SKRIVET: 2009-04-22, kl 20:09:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart mycket sommar

Uppe före tuppen , redan halv 7 :S väääldigt länge sedan jag klev upp vid den tiden nu, kändes må jag säga.. och inte nog med det , slut cigg :S Humöret var på bristnings gränsen och jag var på väg till lernia .. Samåkte in med älskade i morse , ingen bra idé med tanke på mitt humör .. sluta med att vi båda satt och tjura innan vi ens kommit in till stan..  Vad dom kan ställa till det, dessa jädra cigg. :/

Nåja in på lernia , satt där till lunch ungefär och blev klar med cv´t.. fick bilen av D och brände till grann kommun , mötes av en super glad Josephine när jag svängde in på gården.. och hon skulle berätta ALLT om sitt nya dagis .. Lill snärtan där : )
vi satt ute i go vädret och "sola" , drack kaffe och skvallra på. märks att dom flyttat nu. :P

Blev bjuden på middag , ugnstekt falukorv & mos.. satt som smäck ! och nybakt mjuk pepparkaka som efterrätt.. nice! ...Och nu är man hemma igen..  trött som bara den..  bara solen gör att man är helt färdig , fast Oj vad ja längtar till sommaren.. som jossan sa idag.. nu är de bara lite sommar.. snart är det mycket sommar.. : ) hon är bara för söt :p

Nåja , blir tidig kväll ikväll , lite att göra innan jag ska på lernia imorgon och göra klart sista grejen sen är jag klar :D

knäppte några kort på Acke när vi var hos syrran , knäppte med BestPic funktionen ( tar tre snabba bilder efter varandra) och precis då ska han "hurrva" av sig så där ni vet hundar gör.. HAHA! han blev så jävla ful : )






Lisa

HAHAHAAH ;D Snygg Acke!



PUBLICERAT: 2009-04-22, 22:10:34 | URL: http://pluppi.blogg.se/
maddux

asg hahahahahahahahaaah



PUBLICERAT: 2009-04-27, 00:37:54 | URL: http://maddux.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: