SKRIVET: 2009-04-27, kl 17:58:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rent Hus !

Elina har tur.. En jäkla tur... Tur som har så snäll syster och snäll mor.. Nu har vi två stått i flera timmar och skrubbat och puttsat nere i hennes lägenhet , flytt städningen kom rätt olägligt för henne då hon precis börjar på sitt nya jobb idag.. har fönster putsning och golvet kvar som vi ska göra onsdag , men då tar jag nog på mig uppgiften till att vara barnvakt ist , HATAR att flytt städa..

Pengarna rullade in på kontot idag, bättre sent än aldrig.. men efter alla räkningar och mat handling så kommer det ganska fort eka tomt på kontot igen.. vill ha jobb nu, vill ha en stadig ekonomi så man kan leva som en normal människa.. GE MIG MIN BUSSFÖRAR UTBILDNING!


l-o's syster Veronica

hej, kom in på din blogg på något vis och läste att du vill ha gå en bussutbildning. Dom har en jätte bra sådan i vännes. Jag gick det och den var kanon. Det kopstar inte nå när det är en vuxenutbildning, man får till och med ta studielån om man vill. Lycka till! / Veronica


lo' s syster Veronica

hej, kom in på din blogg på något vis :) Det finns en bussutbildning i vännes som är super bra, jag gick själv där när jag tog busskörkort. Den går via ccn så man får studiebidrag plus att man kan ta studielån om man vill. Lycka till! / Veronica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: