SKRIVET: 2009-04-16, kl 15:47:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

home sweet home !

Äntligen hemma efter en natt i stan.. vart en sväng på allstars igår med sandra och Tobbe då : ) efter omständigheterna ändå en bra kväll : ) varit på avslutnings möte idag uti en grej , skönt att ha det ur världen , dock känndes det inte vidare bra när jag kände hur bakfyllan börjar smyga sig på.. kallsvettas , hungrig och en svag huvudvärk som kom smygandes.. När vi avslutade var de bara snabbt till bilen och gasa hemåt.. så som sagt ÄNTLIGEN hemma.. har en stor lust att lägga mig på soffan och power nappa ett par timmar men nej serru , kl 5 ska jag återigen vara i stan och hämta D sen efter sju kommer en speckulant på sängramen och sängborden jag ska sälja.. sovrummet ser ut som ett bombnedslag så röjning , dammsugning och lite lukta gott ljus behövs.. man ska väl ändå inte behöva skämmas.. ;P

Nu är det mat som står på schemat , vårrullar och ost paj : ) Göttans ! :p


Rasmus

Naw shyst värre ^^ bakfylla kanske inte är så shyst men annars så lät det bra ^^. Samt äta vill jag också göra.. HUNGRIN för en gångs skull xD



PUBLICERAT: 2009-04-16, 19:00:08 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: