SKRIVET: 2009-04-06, kl 16:43:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

En sån underbar dag !

Vilken dag jag har haft , egentligen har det inte hänt något speciellt.. men jag har fått vara HELT hund ledig och det mina vänner är underbart ibland.. : ) min snälla granne Nina har lånat Milo hela dagen och haft med han på sitt och D har haft Acke pojken på praktiken så jag har bara fått göra mitt.. som dock bestod att en fika på stan med Sandra . I och Tobbe.. Sen kom även Sandra.N så de vart skvaller , skvaller och skvaller .. : ) Sen strosa vi runt lite på stan i allmänhet..

Det har varit en så där dag helt utan måsten och tjorv.. lovely ! och vad gör inte dagen bättre om inte med goda vänner






Terese

Måste bara säga att du skriver verkligen bra och fin header är ju så fin. :)



PUBLICERAT: 2009-04-06, 17:41:51 | URL: http://fantasidif.blogg.se/
Cristian

Shit, vilken hunk! :) Haha.





PUBLICERAT: 2009-04-07, 03:47:08 | URL: http://ichris.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: