SKRIVET: 2010-03-23, kl 10:12:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

vila ?

Papprerna till anställning är på skrivna och numera inskickade :) Ett jobb jag verkligen älskar ! , dock har det varit lite tungt de senast tre passen då jag är tok förkyld - Att sitta i en taxi växel med hals ont och feber är väl inte det ultimata. :S
Nu är jag ledig i en vecka , om nu inte någon skulle bli sjuk eller så.. Har tänkt kurera mig så myckte som jag klarar av - känner dock redan rastlösheten krypa i mig.. Annars tänkte jag spendera tiden med att ta igen lite tid med vänner och att joxa på i hemmet..

idag kmr jossan och Elina hem till byn - ska försöka ta mig ut en lite stund med dom , tror de kan vara nyttigt med lite frisk luft faktiskt - måste även förbi på jobbet en sväng och ordna lite papper , sen hämta ut mina efterlängtade packet med kläder.. 

vänta nu?.. hur blev det nu med att ligga hemma och kurera sig ?  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: