SKRIVET: 2010-03-15, kl 20:11:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nätshoppande

Hade en massa att göra efter jag slutat jobba idag. Det sket sig rejält.. Hamnade framför datorn hemma då jag bara skulle kolla en sak. Slutade med nätshopping för en fin slant.

Två par nya cheap monday jeans, tunikor och några andra toppar.. väl behövligt enligt mig , mindre enligt vissa :)

Är förövrigt totalt orkeslös idag så grov städandet lades på is och det blev en snabb städning ist , ska snart slänga mig i soffan framför tv´n - lär bli en helljockes tidig kväll ikväll. Imorgon upp relativt tidigt för fortsättning på tatueringen i norrfjärden :)

dessa två par bla..
 
bild: Zoovillage.com

Och den här toppen älskade jag så den klickade jag även hem , tänk så fint när man fått sig lite färg till sommaren ;)
 

bild: bubbleroom.com



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: