SKRIVET: 2010-03-31, kl 09:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

dålig aktivitet

har varit en dålig aktivitet här .. mycket och inget har hänt de senaste dagarna, Lördag var de bya fest i Ersnäsan. Therese, Suzie , Tobbe, Hanna och Daniel gjorde fin besök och rocka lös med oss. hänvisar till Therese för bilder :) Hanna gjorde oss tjejor fest fina med sina otroliga smink kunskaper när vi kom hit. - tack för det !
Spelade lite våghals två och jag klarade mig undan rätt bra faktiskt :) runt halv tio - tio begav vi oss mot Skolan där pubaftonen var i gång. summerar kvällen som (i överlag) kanon :) lite diskutioner och små tjafs - men sånt hör väll till höll jag på att säga.

söndag summerar jag med två ord : Trött & huvudvärk.


Annars jobbat mån , tis .. idag ledig och det passade så bra eftersom systerdottern fyller 4 idag - kalas på durrudden väntar. I present blir de ett par skor - och inte vilka som helst minsann, utan hennes favorit hello kitty såklart!






vaknat tidigt så jag tänkte fara in mot stan en sväng - är sjukt sugen på ett par nya dojjor själv - tänkte hitta mig något vårfint .. :)



Jenny

kunde inte låta bli att snoooka in o kolla på festbilderna =) Var har du köpt skjortan? skitsnygg!!



//Jenny



PUBLICERAT: 2010-03-31, 12:55:40 | URL: http://jennysdagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: