SKRIVET: 2010-01-23, kl 15:43:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tidsoptimist

Efter en slapp dag med position ryggläge som varvats mellan soffa och säng så ska jag strax börja göra mig klar för kvällen . Suzie´s och min långt planerade fest kväll blir äntligen av. :) Kvällen börjar i Gstad sen får vinden ta oss dit den vill..

Outfiten är fortfarande inte riktigt bestämd - duschen har jag inte heller besökt än och magen kurrar lite lätt.. skulle väl lätt kunna påstå att jag inte har tid att sitta här egentligen - men va fan , man är väl snabb som blixten (den som säger annat ljuger ) , så det ska väl inte vara några problem .. Dom kommer ju inte och hämtar mig förän på 1½ timme ungefär..


med tanke på att kvällen kmr innebära diverse alkohol intag så hörs vi nog inte förän på måndag :) kan misstänka att jag kommer vara aningen trött imorgon ;p


bild från kvällen på kalles - girl´s night out


Rasmus

Så söt du va på bilden Moa :D. Samt fan va kul att det blidde av med fest och så :D Va roligt det kommer bli för er hoppas/tror jag :)



PUBLICERAT: 2010-01-23, 16:52:54 | URL: http://sheargenius.blogg.se/
Anne

ja hoppas du får en trevlig kväll me gänget eller kanske man ska säga hoppas du har haft en trevlig kväll om du nu inte läser de hät förrän på måndag haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: