SKRIVET: 2010-01-20, kl 09:41:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

sömnlöst i byn

kan konstatera att jag inte klarade mig undan storasysters förkylning - en sömn lös natt och igentäppta bihålor :S kaffet smakar inte heller någonting så dagen kommer bli seg , mkt seg..
Ska iof först iväg runt halv fem så jag har nästan hela dagen på mig att samla krafter .. men just nu var sämsta möjliga tillfälle att bli sjuk ..




Jennie

Det är INTE mitt fel... Skyller allt på Lars. Han började...


Rasmus

Men Moa då :(.. inte kul att va förkyld lilla vännen.. Hur ä'r det annars då?.. Jag hör så sällan från er :(.. Ha rinte hört ett ljud sen jag lämmnade Lule.. Saknar ju er förstår ni väll?



kram..



PUBLICERAT: 2010-01-20, 20:58:46 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: