SKRIVET: 2010-01-13, kl 10:36:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plötsligt händer det

Hade planerat en lång sov morgon idag eftersom jag inte skulle iväg någonstans på morgonen - men planerna grusades ganska snabbt. D väcker mig 08.00 och kläcker ur sig att kl 10 kmr hyresvärden och ska installera ny tvättmaskin och torktummlare (!!!) , kunde han inte berättat det igår kväll.. ?!?! 
klockan är halv 11 och givetvis har värden inte dykt upp ännu !

nu till rubriken - mina systrar ska komma till Lule idag (!) - är nog första gången sen dessa två flyttade till Pite som JAG slipper åka dit för lite shopping på stan.. slipper tom ta egen bil , blir upp plockad efter vägen - är det sånt man kan kalla lyx ? :)
För mig är det ren lyx att slippa ta bilen och köra då jag är den ända i min umgängeskrets förutom mina syskon som har körkort - undra om jag ska knäcka en öl så jag till 100% får låta bilen stå.. ? haha ! Nej så drastisk ska jag väl ändå inte behöva vara..

Nu är det dags att börja göra sig iordning .. 




tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jooo!



Knäck en bira förfan=)



PUBLICERAT: 2010-01-13, 11:01:10 | URL: http://tobys.se
Elina

Du ville ju själv köra :P


Rasmus

Men gu se bra Moa! Vilken lyx (det tycker jag också det är, att man själv kan chilla bara) att bara vänta och bli upplockad :D. Samt va fean en öl kan ju inte skada ;P



PUBLICERAT: 2010-01-13, 20:38:31 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: