SKRIVET: 2010-01-12, kl 20:39:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

viska

Idag var en intressant dag - har varit iväg och gjort lite diverse saker . Provade på ett ev jobb jag kanske kommer få börja på. (så långt ifrån vård arb man kan komma) :) Känns sjukt kul efter bara varit med och sett en dag. nästa gång på torsdag :)

Annars har jag varit förbi Nina på en kopp kaffe idag , fick äntligen träffa nytillskottet viska :) En så söt liten lurvtuss - ytterligare en border collie :) Hade lust att stoppa henne innanför jackan och ta med henne när jag skulle åka , men det tror jag inte Nina skulle uppskatta ;P

Gubben är och tatuerar sig - borde vara hemma snart , är nyfiken på vad det blev den här gången. Själv måste jag kontakta Anna för en tid - börjar vara dags nu ! : )


 - man blir ju inte just nå valp sjuk.. inte alls.. -

Viska


Riktigt kass kvalite då jag har en sketen K750i - min telefon är ÅTER IGEN på lagning..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: