SKRIVET: 2010-02-22, kl 11:03:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

bilder från lördagens festligheter

Här kommer lite bilder från lördagens festligheter hos Joel och Annie - Självklart (!!) skulle skit telefonen börja gorma så det blev bara ett par st . Annie har fler bilder jag ska lägga beslag på. :)

Elli , Joel och Hansson i bakrunden
 
John som vi är van att se han :)

Sandra och jag .. Nej jag var just dit kommen, så onykter som jag såg ut var jag inte :p

Daniel (?) , Annie och Madde :)


Hansson , john , Sara och peter på ett hörn


Elli igen :)

Thurfjell , Johan och Joel :)


Bästaste Annie

Elli belli och Sandran :)

 


tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åh va kul =)



PUBLICERAT: 2010-02-22, 14:31:45 | URL: http://tobys.se
Rasmus

Ohh!! Vad det ser trevligt och roligt ut :D:D: Ge mej moa :D:D. jag kommer nu på en gång så har vi värsta festen ever!! ;P hahaha



PUBLICERAT: 2010-02-22, 21:18:12 | URL: http://sheargenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: